LoveForWomens.com

Izvješću za listopad 2014. godine - početak putovanja

Pozdrav, prijatelji! odlučio sam da napišem mjesečne izvještaje o našim životima i putovanja: kuda idemo, šta ima novo testera, budžet i tako dalje.

Odlučili smo provesti zimu po prvi put kao ptica selica i odlete zima u Tajlandu. Krajem septembra, moj muž dao otkaz, smo se preselili u iznajmljenom stanu u Jekaterinburgu i otišao "vjetrovima" &# 128512; Zato sam odlučio da računati našim putovanjima na oktobar 2014

Gdje su su vidjeli:

Ufa - Kirov - Siktivkar-Moskva-Irkutsk-Bangkok-Hua Hin

Gradu Ufa

Salavat poziva na

Otišli smo prijateljima u Ufa 5 dana. Posjetili smo grad, znamenitosti. Zatim je pokupio neku vrstu infekcije i 2 dana ležala u maloj udaljenosti od bijelog prijatelj. Ufa dugo pamtiti &# 128578;

Imali smo mali autobusu Ufa-Kirov dužine od 16 sati. Dok jahanje na Bashkortostan, imali smo nap. Ali u regionu Kirov nije spavao - nije skup, a neki pravac gdje ići. Već zubi dodirom s moždanog udara svake rupe na putu.

Leaving od Siktivkar

Ostavljajući iz Siktivkar. Snijeg i mraz

Sigurno postizanje, ukrcali smo voz i odvezao se u moj dom grad Ukhta. Proveli smo 2 tjedna, zatvorila slučaj i rekao zbogom roditeljima.

ukrcali smo voz i otišao u Moskvu. To je bio samo u metrou i kafića.

Cafe u Moskvi

Pileća čorba sa pola jaja, heljde i 2 ćufte polufinalu.

U mišljenju je trebalo da bude normalan kafiću, ali hrana je polu-gotovih proizvoda za 500 rubalja ... Ja sam opet razočaran sa Moskvom. Iz Moskve nismo imali da odleti u Bangkok sa promjenom u Irkutsk.

Irkutsk nas je dočekao mraz -10 S. zaustavio sve toplu odeću i otišao da vidi Bajkalsko jezero.

Bajkalsko jezero

Zalazak sunca na jezeru

Mjesto je stvarno jako lijepa i veličanstvena. Postoji zagrijava toplu juhu i lokalnih Omul. Vrlo ukusna riba, preporučujem. I mi smo odleteli u Bangkok noću. Planirali smo da leti na vrijeme, ali neki turisti su dobro napomenuo na početku praznika duty-free. Oni organizirali pobunu i let je odgođen za 3 sata. Brawlers odmor je bio kratak i završio na aerodromu u Irkutsku.

Konačno smo stigli u Bangkoku. velik aerodrom, kontrole migracija i + 30Sa toplotom! Od Suvarnabhumi Airport do VIP autobus Hua Hin. Sunce, zelena, more, plaže, i svježe voće. sama Hua Hin je miran i miran grad, gdje se odmara mnogim europskim penzionera.

Plaže u Hua Hin

Na plaži u Hua Hin. Beauty!

Prvih 5 dana smo živjeli u motel, pregleda i tražili mjesto za dugoročno stanovanje. Oni rade na agencijama, vlastitim izgledom i zaustavio se višestambene Sport Villa.

U prvom mjesecu od atrakcija idemo na Grand Market (Near San Paolo bolnice), željezničke stanice, crveno svjetlo ulica, lokalnih dućana i naravno plaže s bijelim pijeskom.

Meduza na plaži u Hua Hin

Tri nedelje na obali izbacio puno velikih meduza i tek kada je njihov broj spavaćih soba, odlučili smo za početak sezone kupanja.

Da, čak i otišao na tajlandsku masažu. Po prvi put nakon masaže osjetio sam zadovoljstvo i opuštanje. onda sam objasnio da je potrebno tražiti od njih da naprave «jak» (jači). Za tai masaža platio 200 bahta. Ko je pronašao tajnu, koja prima kod kuće. Iz njenog masaža, volim ga.

U Tajlandu, po prvi put, a mi smo svi bili nov i neobičan: Hrana, običaja, vozi po lijevoj strani, znamenitosti.

budžet

Različite zemlje imaju različite valute. Za udobnost, sve prevedeno na ruski rubalj (automatski kada My Mind On My). Svi podaci su zaobljeni. Ovdje uključen trošak putovanje unaprijed napravljene u septembru (osiguranje, vlak i avionske karte).

Uputstva: 39 900 rubalja.

• Avion Moskva-Irkutsk-Bangkok (Suvarnabhumi) - 24200
  • Autobusi na Rusiju - 3500
  • Vozovi u Rusiji - 9000
  • Autobus BKK - Hua Hin - 1200
  • Međugradski putovanja - 2000

Napajanje: 12 000 rubalja.

smještaj: 32 000 rubalja.

To uključuje na sobu najam troškova Irkutsk, iznajmljivanje 5 dana hotel u Hua Hin, iznajmljivanje Condo za prvi mjesec.

Ostali troškovi:

• osiguranje 46.000
  • Novi telefon 4700
  • I svaka druga (odjeća kupio, kofer, kozmetike, medicine, miš, internet, a toliko troše na sitnice) za čak 26.400 rubalja.

Ufa moj telefon odbili da rade. Morao sam brzo kupiti zamjenu. Muž brzo za jednu noć, pokupio opcije i sutradan otišao i kupio. Izabrali smo Highscreen Zera F za 4750 rubalja. &# 128578;

naše kupovine

novajlije miš

Hua Hin, naši miševi nisu preživeli aklimatizacije. Morali smo kupiti nove.

Intenzivno uče engleski jezik. Kupio kurs engleskog jezika Igor Serov + premium kada Busuu + status zlato LiguaLeo. Koji je ostvarila značajan napredak na engleskom jeziku. Ipak pomažući TV - kanal nije pronađen na engleskom i pazi.

ukupno Ispostavilo 149.000 rubalja. Najveća stavka u budžetu ispostavilo da plati za putovanje na Rusiju, let na Tajland za stanovanje i iznajmljivanje.

P.S: Da vas odvratiti, želim pokazati upravo takav cool pas. Upoznao sam je na plaži. On sjedi i ne čak i pokušati skočiti. tako važan &# 128512;

Pas na plaži u Hua Hin

Cool pas na plaži

Čestitke svima sretan Božić!

Udio u društvenim mrežama:

Povezani
Lav. Ljubavni horoskop za 2014. godinuLav. Ljubavni horoskop za 2014. godinu
Kako dobiti međunarodnu vozačku dozvolu u JekaterinburguKako dobiti međunarodnu vozačku dozvolu u Jekaterinburgu
November 2014 - Pregled proteklih mjesec danaNovember 2014 - Pregled proteklih mjesec dana
Kao što smo dobili Thai viza u Laosu. Od hua brade i nazad u sannakhetKao što smo dobili Thai viza u Laosu. Od hua brade i nazad u sannakhet
Decembar 2014. godine - u mjesecu. rezimeDecembar 2014. godine - u mjesecu. rezime
Modernom centru BangkokModernom centru Bangkok
Mi ćemo u Maleziju Thai vizaMi ćemo u Maleziju Thai viza
Lunarnom kalendaru izleta i putovanja u oktobra 2017. Tabela. Povoljnih dana za putovanja i…Lunarnom kalendaru izleta i putovanja u oktobra 2017. Tabela. Povoljnih dana za putovanja i…
Tsandripsh ili moj prvi dolazak u AbhazijiTsandripsh ili moj prvi dolazak u Abhaziji
Naša prva Nova godina u TajlanduNaša prva Nova godina u Tajlandu
» » Izvješću za listopad 2014. godine - početak putovanja

LoveForWomens.com
Ljepota Veze Psihologija Zdravlje Moda & Style Kozmetika Frizure i frizure Maske Dijete Sport i fitness Kulinarstvo Sve