LoveForWomens.com

Autobusna Krabi Hua Hin

Video: VLOG # 7 Krabi Tajland

Prijatelji, zdravo! Dijeljenje svoje utiske putovanja autobusom do Krabi Hua Hin. Dovezli, hranila, s obzirom na deku i grickalice -Read o usluzi u Tajlandu.

Na autobuskoj stanici u Hua Hin

Autobuska karta Krabi kupiti dan na autobuskoj stanici u Hua Hin. Na ulaznica naznačeno vrijeme polaska 22.30. Kupili smo 1. klase, nejasno shvativši udoban autobus.

Advance je došao do autobuske stanice, pretpostavili smo da u određeno vrijeme će biti slanje autobus. Ali, u Tajlandu žive u svojim misterioznim sat "+ -" greška se ne smatra odstupanje od norme. Ulaznica je na popis broj autobusa, ali mi i dalje ran do autobusa sa natpisom «Bangkok - Krabi» i pitati da li je naš autobus.

Tajlandski porodice

Tajlandski porodice čekaju autobus

Nakon 22.30 nekako smo opušteni, shvativši zašto negdje u žurbi u životu i pada u stanje potpune pofigizma počeli da razmišljaju o tišini noći. Sada smo sjedili mirno, gledajući odlasku autobusa.

Samo na autobuskoj stanici, shvatio sam da je sve u životu se kreće u krug da nešto dolazi dolazi kao nešto.

Na autobuskoj stanici uvek postoji dužnost da vam pomoći da ga na autobus. Samo hodaj do njega 2-3 puta, dok se ne pjenu oči i on sigurno će vas i zemljišta zapamtiti na autobus. Imamo obavezu da kažem na engleskom jeziku, čak i Britanci nisu razumjeli ono što on kaže. Ali, svi otišli na pravo mjesto.

Autobus u Krabi

Krabi - Bangkok Naš autobus

Nakon 40 minuta igre, izvukao sam se 2-kata autobus sa našim brojem. Kasno on nije tako jak kao što sam mislio. Inače, prostor koji zauzimaju broju kupljenih ulaznica, a ne na putu gdje moje dupe pao, a tu je moje mesto.

Video: Hua Hin - Bangkok. U principu, auto

Paketi u pokretu

Na njenom mjestu našao sam deku u paketu, vrat jastuk i postaviti obrok (bocu vode, sok i pecivo). Naša mjesta su na 2. katu, blizu prednjeg prozora. Ti idi i vidim put.

Autobus vozi brzinom od 70-85 km / h, svi strojevi uvijek Bibik ometaju njegovo kretanje. Prilikom prolaska autobusa hiperbrzo 90 km / h, na drugom katu je počeo da škripi senzor brzine. Da, na drugom katu dobro njihao sa brzinom kretanja))

Kasnu večeru na način

Video: Kako doći do Koh Samui?

U doba noći bio je stop. Ispostavilo se da je ovaj restoran za prolaz autobusa. Ulaznica možete pojesti topli obrok ili se pakuju ručak sa vama. Na trpezariji vrata su navedeni klase autobusa. Proći na klasu i sedi za stolom. Od odijela hrane torbar, povlači se iz internata ulaznica i obrok ponude. U kasnu večeru dao riža kaša na vodi i odvojeni aditivi - sušene banane, čips od riblje mlađi, kiseli krastavci, kupus sa nečim. Onda ne ostati gladni.

Mini-market na noćenje u Krabi

Video: Autobus Krabi

A mini-market, gdje možete kupiti nešto drugo. Za mene, hranu i tako dovoljno, a sa sobom nose Krabi ne bi imalo smisla. Uvijek postoji želja da kupi nešto drugo, kada niz šarene tegle i kutije. Prije kupovine se pitam: Mogu li bez njega? Ali ponekad ovaj trik ne radi i kupim smeće))

Nakon 20 minuta, dobili smo u autobus i odvezli dalje.

Autobus za Krabi

U autobusu

Ovo nije VIP-bus))

Ljudi vozio Krabi nije mnogo, i to je bilo mirno. umotan sam se u deku i pao u san.

Krabi Bus

Negdje u 7 sati smo stigli na autobuskoj stanici Krabi town - mirna i dalje pospan. Sve u svemu, put je bio mnogo udobniji od 12 sati u autobusu Ufa - Kirov na putevima slično fino rende. Tu sam osjetio potpuno slomljena i umorna.

utisciZa mene je bilo neobično da se u autobusu, gdje je WC u autobusu, besplatno suhpaek, deke i jastuke za vrat + hranu vruće. I sve to za pristupačne 643 bahta. Nakon putovanja u Rusiju I počinje u lokalnim autobusima.

I onda smo otišli do poznatog Krabi tiger temple sa 1.237 koraka, ostavljajući na nebu. Za mene je to bio zaista težak ispit.

Svi uspješan dan.

S poštovanjem, Olga Sologub

Udio u društvenim mrežama:

Povezani
Izvješću za listopad 2014. godine - početak putovanjaIzvješću za listopad 2014. godine - početak putovanja
Kako MuškaracKako Muškarac
November 2014 - Pregled proteklih mjesec danaNovember 2014 - Pregled proteklih mjesec dana
Kao što smo dobili Thai viza u Laosu. Od hua brade i nazad u sannakhetKao što smo dobili Thai viza u Laosu. Od hua brade i nazad u sannakhet
13 Neobično u Tajlandu ili moje prvo utiske13 Neobično u Tajlandu ili moje prvo utiske
Songkran. Najzabavniji Nova Godina!Songkran. Najzabavniji Nova Godina!
Modernom centru BangkokModernom centru Bangkok
Kao što sam odmarao u Pitsunda i kako ga organizirati bez posrednikaKao što sam odmarao u Pitsunda i kako ga organizirati bez posrednika
Mi ćemo u Maleziju Thai vizaMi ćemo u Maleziju Thai viza
Jekaterinburg. Jedan dan u graduJekaterinburg. Jedan dan u gradu
» » Autobusna Krabi Hua Hin

LoveForWomens.com
Ljepota Veze Psihologija Zdravlje Moda & Style Kozmetika Frizure i frizure Maske Dijete Sport i fitness Kulinarstvo Sve