LoveForWomens.com

Krabi town 3 dana

Pozdrav, prijatelji! Danas članak o divnim tajlandski grad - Krabi town. Smo ostali ovdje za samo 3 dana, ali nakon toga imamo jasnu želju da se više pažljivo vrati ovdje i istražiti cele pokrajine Krabi &# 128578;

Krabi town za nas, kao i za mnoge putnike postati međutačku na dugom putovanju u Maleziji za tajlandski vize.

Krabi

Dobro došli u grad Krabi

pokrajini Krabi - jedan od najstarijih naseljenih pokrajina. prije 2.500 godina, već postoji ključa sa životom. Čak i ako pokrajina je veliki transport čvorište povezivanja Kine, Indije i drugih zemalja.

Krabi town na karti

Izgleda kao slika na drvetu?

Do današnjeg dana, samo po sebi Krabi i Krabi je tranzitna tačka sa dobro razvijena mreža transporta petlji a: klima, ceste i morskim putevima. To je multinacionalna pokrajine, poštujući kineski, tajlandski, indijski i drugih nacionalnosti.

U gradu Krabi smo stigli u autobus iz Hua Hin u ranim jutarnjim satima i odmah je odlučio da ode do čuvene znamenitosti: Tiger Temple. I mi popeli na planinu. Oh, bilo je nezaboravno iskustvo i da prevaziđu svoje strahove.

tiger temple

Tri Bude sjedi na planini ... &# 128578;

Ali to je tema za drugi članak, tako da se pretplatite na blog i saznati ono što je zanimljivo je, u: Tiger Temple.

Hotel u gradu Krabi

Spušta sa planine do krut i drhtavim nogama, preselili smo se u biti zauzeta u hotelu. U gradu ima mnogo hotela za kratki boravak. Odabrali smo povoljne hotele Baan Guesthouse. Na dolasku smo toplo pozdravio i prvi put prikazan u sobu za odobrenje, a onda smo platili za sobu. Po nabavnoj 1350 bahta došao za 3 noći. To je adekvatna cijena, a soba je bila upravo ono što smo rezervirali online hotellook.ru.

Hotelska soba

To ima bračni krevet, stolice, stolić i TV, koji nema vremena da pogleda. Kupaonica mi se dopao velikih dimenzija. Iako ne odmah shvatiti da je potrebno okrenuti ventil u različitim pravcima za regulaciju temperature vode. I oprati hladnom vodom sve dok muž nije preporučena))
U prizemlju se nalazi restoran, gdje je ukusna kuhana doručka i večere. Cijena je prihvatljiva, na primjer, veliki tanjir riže sa povrćem i piletinom 50 baht.

Hotela na karti:

Utisci grada Krabi

Ovaj grad me je podsjetio Abhazije, gdje smo prije 2 godine. Možda, prije nego što je bilo društvo grada formiraju, ali oni su bili zatvoreni ili lijevo. Vidjeti pored veo na sve: shabby i oronule kuće, đubre na ulici, čak u turističkom dijelu grada. Evo još evidentno miješanja različitih nacionalnosti. Znaci u trgovinama može biti u tajlandski ili kineski.

Krabi je grad sa svojom povijesti i karakteristika. Neću reći da smo putovali, ali u tako kratkom vremenskom periodu sam pokušao to usporediti sa Hua Hin:

• grad frizure. Ono što me je pogodilo bilo je prisustvo frizerskog na svakom uglu. Na jednoj od ulica kao makashnits može biti 3-5 komada. Hua Hin, koju sam jedva pronađeno.
  • tuk-Tooker nisam vidio. Evo izgovara turističko područje, kao i kod drugih, i ništa posebno za gledanje, da hoda po tuk-tuk.
  • više mladih od putnika.
  • noć pogledati ovdje dokono klimave turista i lokalnog lutaju od kuće do kuće.
  • trotoari ovdje je mnogo širi nego u Hua Hin, tako da je vrlo pogodan za šetnju gradom.
  • prodavci više nametljiv. U noći na tržištu morao pobijediti sa reklamira u makashnits. Prikladan samo vidite šta se kuva, pa samo ubaci u ruke izbornika. A pošto gotovo svi makashnits. Otišli smo i Rečeno nam je da inspekcije i kasnije. Nakon toga smo postali nezanimljivi da ih i oni su nestali.
  • Trudimo novih jela koja se ne pojede u dvadesetom stoljeću, kao što su roti (palačinke sa slatkim punjenjem voća, čokolade, kukuruz ili bilo šta drugo).
  • zanimljiv suvenirnice sa ručno rađenim proizvodima. Vrlo lijepa životinja figurice, drvene skulpture, lokalna odjeljenja, stole, torbe, ogrlice i prstenje od prirodnog kamena. Sve to košta peni. Oh, ja bih odmah uzeti. Njen muž me je jedva izvukli odatle.

lokalnih atrakcija

Krabi town mnoge skulpture: na bandere, stubove, u grupama ili pojedinačno. U čast ovdje slonova, majmuna i neke vrste ptica. Statue ovdje su pokušali da odražavaju različitih epoha grada, iako nikromom ne razumijem, ali vrlo lijepa.

grad Sklptury Krabi

caveman skulptura u centru grada

Neobične skulpture Caveman na glavnom putu koji reguliše saobraćaj. U stvari, na raskrsnici 4 skulpture, tražim u različitim pravcima.

slon porodica

grad tržišta Krabi

Prvi tržište Smješten u samom srcu grada. Cijene ovdje nisu vrlo prijateljski, ali je odličan izbor.

Rousseau turista

Posebna za ruski

Prvi put sam vidio ovdje imena voća «posebno za ruski». I cijene su samo za prevođenje povećan za 2 puta.

Drugi tržište - noć. Nalazi se na molu. Prvi put ovdje došao do nekih zanimljivih tajlandski odmor sa svim vrstama ideja. Najupečatljivijih njihovih kostima, frizure i svijetle tkanine.

Odmor u gradu Krabi

Lokalni ljepote. Jako lijepa kostimi

Da, mogao sam da napišem govor djece i sfotkatsya sa lokalnim ljepotama. Ples je vrlo jednostavan - nekoliko ponavljaju pokrete na muziku. Poznata je pisao na kraju članka.

parkland

Na zadnji dan smo odlučili da idemo u park. U jutarnjim satima na suncu nije ni toliko ugriza, i mnogo manje ljudi.
parka u gradu ide duž obale. Tu je i pristanište za manje brodove. Ako želite, možete voziti lokalne lađara, što je dovoljno da ode u pristaništu.

Parkirati samo po sebi - to obrubljen travnjaka i stabala na obje strane šetališta. Fotografiranje nije ni prošlo kroz nju i nastavio dalje.

Najzanimljivija stvar koju ste vidjeli, to je zabavno «Abeceda Park». Na površini se čini da je brojke su rasuti u haotičnom način. Tražim bliže, ispostavilo se da je to tajlandski i engleskog alfabeta. Svako slovo se odnosi mali kip subjekta. Dijete može doći, popeti na statue i ispitati pisma. I mi smo kao mala djeca otišla i popeo na ove statue, i pogledao nas iznenađen Thais. U mom srcu sam ostao dijete))

Samo naprijed!

Park u gradu Krabi

oznaka brojeva

Najzanimljivijih i korisno što sam našao u Krabi town, napomenuo sam detaljno navedeno na karti znamenitosti.

Da, obećao video. Pogledajte kako su lokalni klinci ohladi ples. Posebno mi se dopao početkom u 50 sekundi.

Još jedan zanimljiv video na pazim na video kanal

Nadam se da ovaj video, ja razveseliti &# 128578;

Pa, nakon što je naš put u Maleziju za vizu i nastavio leteli smo Kuala Lumpur.

S poštovanjem, Olga Sologub

Udio u društvenim mrežama:

Povezani
Što vidjeti u TalinuŠto vidjeti u Talinu
Tajlandska masažaTajlandska masaža
November 2014 - Pregled proteklih mjesec danaNovember 2014 - Pregled proteklih mjesec dana
Prekrasnom jezeru GardaPrekrasnom jezeru Garda
Kao što smo dobili Thai viza u Laosu. Od hua brade i nazad u sannakhetKao što smo dobili Thai viza u Laosu. Od hua brade i nazad u sannakhet
Češki Nova Godina 2017Češki Nova Godina 2017
Decembar 2014. godine - u mjesecu. rezimeDecembar 2014. godine - u mjesecu. rezime
Ono što mogu da te vratim iz TajlandaOno što mogu da te vratim iz Tajlanda
Mountain majmuna, i na 20 metara Buddha u Hua HinMountain majmuna, i na 20 metara Buddha u Hua Hin
Mi ćemo u Maleziju Thai vizaMi ćemo u Maleziju Thai viza
» » Krabi town 3 dana

LoveForWomens.com
Ljepota Veze Psihologija Zdravlje Moda & Style Kozmetika Frizure i frizure Maske Dijete Sport i fitness Kulinarstvo Sve