LoveForWomens.com

Tiger Temple - uspon na nebesima i naporan put natrag

Zdravo, draga moja. U jednom od mojih prethodnih članaka koje sam opisao o malom gradu Krabi na Tajlandu, a mi proveli 3 dana. I danas sam konačno sazrio da vam kažem o Tiger Cave Temple (Tiger Cave Temple). To je u neposrednoj blizini grada i stigli smo na prvom mjestu je da ga pregleda. Pohvale na sajtu o ovom mjestu djelomično važeća. Zašto? To je jednostavno niko govori o osjećaje i senzacije su se popeli na planinu hiljadu koraka. Ali danas ću vam otkriti tajnu &# 128578;

Krabi smo stigli u 07:00. Sunce nije spaljena i nebo je oblake. Na autobuskoj stanici taksista ponudio da nas odvede na Tiger Temple za 300 bahta. Moje oči su se raširile na takav očigledan iznos. Autobusna karta od Hua Hin Krabi, kupili smo za 643 bahta po osobi, a tu je samo 6 km.

Otbrehalas od toga, odlučili smo se prije dolaska glavne ceste a tu je i tuk-kočnice Tucker jeftinije. Svi naši prtljag promašio dva mali ruksak, a ujutro je bilo lako da ide na put. Dobro je da se telefon može preuzeti aplikaciju Maps.me. On nam je često spašen kada nije bilo jasno gdje da idem.

U gradu se i dalje budim, počela otvarati makashnits, trgovine i ljudi na posao. Do raskrsnice sa magistralnim putem smo došli brzo preselili na drugu stranu, a samo u vremenu. Mi smo preselili u lokalnim autobusom.

autobus na Putikov Tiger Temple

Objašnjavajući gdje želimo ići, dobili smo u auto i odvezao se. Za 20 bahta smo preduzeli da se obratim. A odatle je bilo potrebno proći 1,5 kilometara. Sasvim moguće, mi smo došli prerano. Budući da je ulica je bila u početku jednostavno napušten. Šetate i tišina.

Bez obzira na to kako sam se okrenuo u nadi da će uhvatiti tuk-Tucker ili autobus, niko nije bio tamo. Svuda nailazimo ovdje su brojke lokalnih ptica.

sa pticama road

Dođite i uvjerite se - ljudi sjedi na klupama, i drveće viseći kavez sa ove ptice. I drugi vozili u kolima, izvadio ćeliju sa svojim pticama i drž grane. I onda sjesti i slušati svoje pjevanje. Šta ti je još potrebno za sreću?

Ide dalje vidio slonove pase na travnjaku. Možda je to radi ovde umesto kosilica? Ali nisam uzeti priliku da se bliže njemu. Naviknuti na to samo velike životinje u kavezu šou, a ovdje je mirno hoda. Divili smo se i nastavili dalje.

slon na putu žvakanja travu

I ubrzo smo vidjeli veliki luk - ulaz u Tiger Temple. Kao što možete vidjeti žuto-prugasti već stoji na ulazu &# 128578;

Ulaz u Hram Tiger

Prema pričama jedan monah Ajarn Jumnien Silseto meditirao u pećini tigra (bivši svoju jazbinu). Zašto je to učinio, tradicija je tiha. Od tada, puno vremena je prošlo, priča je dobila i pretvorio u bajku. I u tom trenutku došlo je do velikog hrama kompleks različitih struktura: Manastir Cave, visoko Chedi 100 metara (još u izgradnji) i svetište s velikim kip sjedi Buda na vrhu vrlo visoke planine.

Tiger i ja

Feline ovdje jako vole. Svuda postoje respektabilne brojke tigrova - jedan veći od drugog.

još Tirgu

I majmuni ovdje prostranstvo. Oni lijeno sjediti na ogradama ili nešto raspravljati jedni s drugima. Samo monasi polako počeo svoje jutro poslovanje.

I gdje turisti? Mislio sam da će biti gomila ljudi. Sasvim moguće, mi smo bili među prvima ludak koji su željeli da se u ranim jutarnjim satima. Iako kasnije je igrao veliki plus samo za nas.

bili u stanju da mirno i ležerno ispitati sve što smo. Na skali od kompleksa impresionira svojom monumentalnošću i raskoš.

Svuda hramove sa svetilišta postavljen oko divovski kip tigra i zmaja.

tiger temple

Izgradnja kompleksa je i dalje u toku. Sada završite izgradnju 100 metara Tiger Temple.

U blizini početka uspon na planinu sa Budom, monasi vezani nas pletene narukvice, šapuće preko zavoj.

za sreću

Mislim da je sve u redu, a put je bilo lako. Na pločici, visi na ulazu, sadrži točan broj ljestve. Ukupno 1.237 komada.

početku puta na planinu

I na početku našeg puta da osvoji planinu.

ne vidim ništa, čujem ništa, ne govori ništa

Čujem ništa, ne vidim ništa, ne govori ništa

Legendarni lik na početku raspona.

proslijediti na ljestvici

Ovo je samo početak uspon.

stepenište

Isprva, idite na emocije "o tome kako je cool", "i postoji takva stvar vrijedi, neka sfotkatsya". I mala grupa ljudi kojima smo se pridružio, ohrabruje znalački osmijeh.

231 siupernka

Trećinu puta prošla veselo, a onda entuzijazam počne da se topi i "lukav" deponija. Znoj sipa i prikrivena oči, odjeća mokra, zaustaviti nakon svakih 100 koraka. I nije me briga da imaju prekrasan pogled na tlo s visine od ptica let, neke stojeće figure i puzeći mravi na vas. Samo da puzi do vrha i ostalo.

Korake na svakom protežu drugačije - to je vrlo strm, to je prilično blag.

zatvorenom dijelu ceste

Zatvorenom dijelu ljestvice. Pozornicu su uski i visoki. Izgleda da iz sigurnosnih razloga uradili smo rešenje i otišli smo krug.

Nije mnogo ljudi do vrha. Prilikom spuštanja, komunicirao sa par. Tako da su ga ponovo učinio, a sumnjam da je ovaj put će doći do kraja.

S vremenom smo bili sretni, naravno. Bilo je oblaka i sunce skroz pojavi. "Samo malo. Postoji vrlo malo "- tješi sebe. Vrlo pomažući jarko crvene brojeve na svakom letu, obavještava koliko je već prošlo. Ovo je podstaklo da nastavi put i idemo dalje.

Thais postoji legenda: da svaka osoba penjanje uz stepenice leti grijehe

pogled odozgo

Istina ili ne, ne znam. Ali par kila tog dana jednostavno nestao. Da li iz straha od visine, ili iz vježbe &# 128578;

Konačno sam na planini

Sjećam se da sam pisao o 1237 korake navedene na etiketi. Tako da sam ja baš broj i prilagodljiv. Ali ja čvrsto prevareni. Osim toga smo dodali još 23 koraka i imali, prevazilaženje umor, puzi do kraja &# 128578;

Na kraju smo bili na vrhu neba. Vi ste puni sreće i olakšanja je dostizanje kraju staze. Ali najzanimljivije je samo početak.

Catching dah, a nakon konzumiranja vode, ukloniti smo patike i otišao da pregleda stranice. Prvo smo je pozdravio psa, koji uho ne vodi, kada smo počeli da se i vidi.

pas meditira

meditira palačinka &# 128578;

Tip naravno zapanjujući. Oblaci plove po u daljini ravni tiho raste u nebo. A male tačke na dnu zgrade i ceste proteže u traku daljinu.

ptičija perspektiva

Na vidikovac su nas ispunjava Buda u oblacima. On je sedeo i razmišljao svečani zemljišta.

sjedi buddha

Isti izraz mog muža &# 128578;

Najviše od svega mi se svidio mali oltar u obliku uklesan kuće. Mislim da lebdi na nebu iznad svega.

uklesan kuća lebdi na nebu

Nakon što ste vidjeli i dah, odlučili smo da idemo dole. Nikromom silazak nije bilo lako, a može biti teško (naravno za mene). Zašto ne postoji dala lift? Sve što sam imao bih dao samo ugodan silazak.

Priznajem da sam jako boji visine. Na užas. No, do strašne okove stupor

I kada sam otišao u vrhu spusta se ispostavilo da ne mogu da idem. Spustivši pogled na zemlju, uspaničio sam se. Srce potonuo u loptu, a mozak je potpuno onesvijestio. Iako sam shvatio da je broj njenog muža i druge ljude dole, ali ne može da se kreće. Strah paralizovan sve pokret. Hteo sam samo da se sakrije u zaštićenoj zoni.

Počela sam da plačem. Pa, ja ne mogu ići i to je to. Stojim, beluga urlik, a muž tapše po leđima i umiruje. Kako sam mogao dobiti ovdje?

Uvjereni, sam uzeo za ruku svog muža i polako kreće noge od jedan korak do drugog, bio sam u mogućnosti da počne spuštanje. Evo pišem i peciva se iste emocije i strah. Dakle, samo nemoj plakati, i ne završi priča &# 128578;

Aksiom: ponekad je lakše pokrenuti vrhu nego spustiti

Posebno ide niz strme stepenice imao dvije ruke drži na ogradu. Pot obavijen oči, vlažne ruke stežući ogradu, a veliki crni mravi ran i prolazio kroz njihove mrav slučajeve.

kotrljanje

Ide dolje, sjetio sam sve knjige i radionice na temu osobnog rasta Sviyasha da sam prošao. Čak sjetio ime njegove knjige "Osmeh, to je prekasno". Upravo takav put je bilo. setio sam se da u teškim situacijama, mora se izdahnite sav taj bol i tugu u ovom trenutku. I sa svakim dahom sam se lakše i jednostavnije.

Kada se penjete - vidite ispred zida i samo želju da ustanem i vidim "što je tamo gore", krećemo se naprijed. Spuštajući Samo sam razmišljao o "kako sam bio u mogućnosti doći gore?" Prilično zastrašujuće, vidite nekoliko stepenica, što je na nivou ptica. A osjećaj kao da ste visi na nebu, i bez krila.

Sa svakim korakom prolaze Smirio sam se i ojačala. Do kraja spusta, čak sam ušla pred mužem i nešto pjevala od sreće. Da, nakon spuštanja osjetiti neverovatno olakšanje i samopouzdanje. Vi znate da je naš život je tako kratak i nestalan kao brz uspon do vrha.

I zahvalio osnivača i službenici hrama kompleksa za ono što su stvorili i održavaju ovaj hram kompleks. Stavite malu naknadu.

časna sestra u Tiger Cave Temple

Usput, na dnu našli smo veliki tuš, koja isprati sve strahove, znoj i prljavštinu. A onda je sipao kišu. od kojih su mnogi smo vidjeli samo raste smo bili pod pravi vodopad. Ne mogu zamisliti kako se onda spustili čak i na mokrim stepenicama &# 128558;

Oh, a ti kartu može biti korisno, ako mislite da hodaju u hram ovo:

Usput, ovdje u svetište, koji je dao ime ovom mjestu, nikada nismo išli &# 128512; Čini se da opet moram u Krabi + istovremeno dovoljno vremena za istraživanje lokalne otoke i druge prekrasne. Tako da će i dalje biti nešto pisati o dugo - pretplatite &# 128521;

Razumijem taj strah - to je sastavni dio nas. Ponekad mi ne primjećujemo, pokušajte da pobegne ili krenuti dalje. I onda svaki napraviti izbor - za pokretanje ili ići naprijed. Život ne završava, samo je.

Udio u društvenim mrežama:

Povezani
Autobusna Krabi Hua HinAutobusna Krabi Hua Hin
Moje šoping u Hua Hin (Tajland)Moje šoping u Hua Hin (Tajland)
November 2014 - Pregled proteklih mjesec danaNovember 2014 - Pregled proteklih mjesec dana
Oči, njegova svojstva kamena tigra i kome prihvati znak ZodijakaOči, njegova svojstva kamena tigra i kome prihvati znak Zodijaka
Kao što smo dobili Thai viza u Laosu. Od hua brade i nazad u sannakhetKao što smo dobili Thai viza u Laosu. Od hua brade i nazad u sannakhet
13 Neobično u Tajlandu ili moje prvo utiske13 Neobično u Tajlandu ili moje prvo utiske
Pregled Hua Hin Beach - pročitajte sve one koji će ili su već stigli u ovom divnom gradu!Pregled Hua Hin Beach - pročitajte sve one koji će ili su već stigli u ovom divnom gradu!
Mountain majmuna, i na 20 metara Buddha u Hua HinMountain majmuna, i na 20 metara Buddha u Hua Hin
Mi ćemo u Maleziju Thai vizaMi ćemo u Maleziju Thai viza
Kineski zakrpe, bol u zglobovima, korištenje imovine i gdje kupitiKineski zakrpe, bol u zglobovima, korištenje imovine i gdje kupiti
» » Tiger Temple - uspon na nebesima i naporan put natrag

LoveForWomens.com
Ljepota Veze Psihologija Zdravlje Moda & Style Kozmetika Frizure i frizure Maske Dijete Sport i fitness Kulinarstvo Sve